Un esec animat fascinant de controversat gaseste favoruri pe Netflix
Filmul de animatie pentru familie nu este exact genul de film care starneste de obicei controverse notabile, in conditiile in care jocurile usoare concepute pentru a tine copiii ocupati timp de cateva ore tind sa nu ofere decat divertisment usor, usor si cu totul pufos.
Cu toate acestea, Pantofii rosii si cei sapte pitici este o exceptie notabila, si nu doar pentru ca este posibil sa nu fi auzit de acest film pana acum. Acest lucru este curios in sine, avand in vedere ca efortul sud-coreean este un amalgam de povesti clasice Alba ca Zapada de Fratii Grimm si a lui Hans Christian Andersen. Pantofii rosii, care i-a avut in distributia vocala pe ChloГ« Grace Moretz, Sam Claflin, Gina Gershon, Patrick Warburton si Nolan North.
Intriga este una simpla, urmarind sapte printi care se trezesc transformati in pitici, trimitandu-i in cautarea celei mai frumoase fete din lume in incercarea de a-i elibera de blestem, totul in timp ce Alba ca Zapada gaseste incaltamintea titulara si afla ca au propriile puteri magice.
Un scor de 40% pe Rotten Tomatoes si o incasare in box-office de putin sub 10 milioane de dolari arata clar ca nu vorbim despre un clasic, dar vedeta Moretz a incinerat-o absolut Pantofii rosii si cei sapte pitici in timpul pregatirii.
Primele etape ale campaniei de marketing au fost puternic criticate pentru ca se facea de rusine cu corpul, iar dupa ce actrita s-a declarat „ingrozita” de mesajul transmis, compania de productie Locus Corporation a prezentat scuze publice si a pus capat campaniei cu efect imediat.
Toate astea pentru un film care a trecut aproape instantaneu neobservat, pentru a nu se mai auzi niciodata de el. si apoi, din nou, „Pantofii rosii si cei sapte pitici a intrat pe lista globala a celor mai vizionate filme de pe Netflix, conform FlixPatrol, asa ca poate ca se intrevede o revenire.