Ted Lassos Hannah Waddingham ridica mizele in reclama Rakuten Super Bowl

Ted Lassos Hannah Waddingham ridica mizele in reclama Rakuten Super Bowl

Se pare ca Rebecca Welton schimba un tip de fotbal cu altul. Pentru prima data, platforma de cumparaturi Rakuten va difuza un spot publicitar in timpul Super Bowl, cu nimeni alta decat persoana Ted Lassoinsasi protagonista lui Ted Ted Lasso, Hannah Waddingham, in calitate de vedeta. Spotul, intitulat „High Stakes”, o vede pe eleganta Waddingham, o jucatoare de bani mari, coborata la pamant de un cumparator Rakuten, care foloseste avantajele obtinute pe site pentru a castiga un joc de poker cu mize mari.

Fanii au avut ocazia sa vada spotul – care a fost filmat la istorica Hatfield House – in luna ianuarie, cand Rakuten a publicat un clip de 15 secunde in care Waddingham radea maniacal atat intr-o oglinda de mana, cat si intr-o oglinda de masa, in timp ce se oprea din cand in cand pentru a-si curata gatul. Videoclipul se incheia cu o tachinare pentru „a vedea cine rade ultimul”, urmata de data marelui joc.

Este clar in spot ca Waddingham se distreaza jucand rolul personajului negativ. O schimbare de ritm fata de Rebecca Welton, care a inceput ca o folie pentru antrenorul titular Lasso al lui Jason Sudekis, desi de-a lungul celor doua sezoane ale serialului de pe Apple TV+ cei doi au creat o relatie de lucru mult mai prietenoasa. Aceasta se anunta a fi, de asemenea, o saptamana importanta pentru Waddingham, deoarece i-a spus recent lui James Corden ca se va intoarce pe platou pentru Ted Lasso pe 14 februarie – la doar o zi dupa ce spotul va fi difuzat.

Potrivit lui Dana Marineau, CMO al Rakuten Rewards, „Hannah a fost antagonista perfecta pentru povestea noastra. Ea a oferit o performanta uimitoare care a dat viata personajului si a pregatit scena pe care ne-am imaginat-o pentru prima noastra reclama la Super Bowl.”

Desi este pentru prima data cand difuzeaza un spot publicitar in timpul marelui meci, Marineau nu este ingrijorat de presiune, adaugand: „Dezvoltarea unei campanii de aceasta amploare si calibru pentru Super Bowl este visul oricarui marketer de marca si sunt foarte mandru de echipa noastra de creatie interna pentru aceasta realizare uimitoare.”

Pe langa rolul principal al lui Waddingham in rolul unui jucator de poker ticalos care se bazeaza pe sfaturile unei pisici pe nume Leonardo, spotul contine si un cameo al lui Erin si Sara Foster. Cele doua sunt coprezentatoare ale emisiunii „The World’s First Podcast” si detin brandul de imbracaminte Favorite Daughter, care poate fi cumparat pe Rakuten.

Super Bowl-ul este difuzat duminica, 13 februarie, la ora 18:30 (EST), dar intre timp puteti vedea spotul de treizeci de secunde aici si versiunea de saizeci de secunde mai jos:

Sezonul 3 din ‘Ted Lasso’: Hannah Waddingham spune ca filmarile incep de Ziua indragostitilor si vorbeste despre modificarile de ultim moment ale scenariului

Ea spune ca data de incepere este „destul de draguta”.

Similar Posts