Ryan Reynolds vrea sa faca reclame la nivel de „Super Bowl” pe tot parcursul anului
Fotografie de Amy Sussman/Getty Images
Ryan Reynolds nu este strain de cache-ul cultural, dupa ce a aparut in tone de filme de succes de-a lungul anilor, dar este si un chip obisnuit in reclamele digitale. Acum, el se va concentra pe realizarea de reclame cu semnificatie culturala pe tot parcursul anului.
Reynolds are propria sa agentie de marketing numita Maximum Effort, care a fost achizitionata recent de compania de tehnologie publicitara MNTN, iar el crede ca viteza de a putea oferi momente culturale sub forma de reclame pentru a „cadea intr-o conversatie culturala” este ceea ce poate oferi compania.
„Simt ca nu exista niciun motiv pentru care sa nu putem avea publicitate la nivel de Super Bowl pe tot parcursul anului”, a declarat Reynolds pentru The Hollywood Reporter.
„Poti avea un impact extraordinar pe piata atunci cand te misti cu viteza culturii.”
Recent, compania a lansat o reclama virala Peloton imediat dupa ce un personaj din si uite asaa suferit un atac de cord pe unul dintre ele.
in urma acesteia, la cel mai recent Super Bowl, Reynolds a aparut in reclame atat pentru Netflix, cat si pentru McDonald’s, aparand in acelasi timp si intr-o reclama intentionat ciudata pentru Mint Mobile – o companie la care este coproprietar.
„De fiecare data cand am fost implicat in ceva care nu a functionat, fie ca e vorba de showbiz sau in afara lui, de obicei cei doi vinovati sunt ca am avut prea mult timp si prea multi bani”, a declarat Reynolds.
„Cand stii ca lucrezi cu mai putin, ii obliga pe toti cei din echipa sa se gandeasca in afara cutiei.”
Reclama a fost realizata pentru a ironiza toate reclamele Super Bowl supraevaluate, smechere si super-produse, care uneori trebuie sa fie produse cu luni de zile inainte.
Reynolds a infiintat compania in 2018 impreuna cu fostul vicepresedinte de marketing digital al 20th Century Fox, George Dewey, dupa ce au lucrat impreuna pentru prima data la Deadpool.