Rings of Power Showrunners despre cat de mult CGI sa se astepte

Rings of Power Showrunners despre cat de mult CGI sa se astepte

Atunci cand un nou film sau un nou serial de fantezie epica urmeaza sa debuteze, fie ca este vorba de un Stapanul inelelor sau nu, una dintre principalele preocupari ale fanilor este daca CGI-ul va fi eficient, acceptabil sau de-a dreptul prost. intr-o poveste cu hobbiti, dragoni, scenarii superbe si secvente de actiune pline de imaginatie, CGI joaca un rol important in a-i da viata – si Stapanul Inelelor: Inelele puterii showrunnerii J.D. Payne si Patrick McKay sunt pe deplin constienti de acest lucru.

Dupa cum a dezvaluit primul trailer care a debutat in timpul Super Bowl, nu vom duce lipsa de efecte speciale pe ecranele noastre atunci cand ne vom aseza in sfarsit sa apasam pe play in primul sezon al viitorului serial. Teaserul de un minut se deschide cu o locatie ambitioasa si cu un aspect superb, care este probabil regatul NГєmenor. si ambitia nu se opreste aici: vedem o cascada uriasa, Galadriel (Morfydd Clark) care se lupta sa nu cada de pe un munte inghetat, o creatura monstruoasa si un incendiu de proportii epice – toate acestea necesitand, evident, utilizarea extensiva a CGI.

intr-o perioada in care publicul nu reactioneaza bine la utilizarea excesiva a ecranelor verzi si albastre, The Lord of the Rings: The Rings of Power a trebuit sa gaseasca o modalitate de a nu exagera intr-o poveste care necesita in mod explicit cantitati uriase de imagini generate pe calculator. Solutia a fost replicarea unei strategii pe care Peter Jackson a folosit-o in timpul filmarilor primei trilogii la inceputul anilor ’80: realizarea efectelor speciale printr-o combinatie de CGI, efecte practice, machete si, cel mai important, trucuri de camera.

Acest lucru nu ar trebui sa fie o problema pentru Lord of the Rings: The Rings of Power‘s opt episoade initiale, a caror productie ar fi costat aproape o jumatate de miliard de dolari. Asadar, banii nu au fost o problema pentru a face sa arate bine. Cu toate acestea, intr-un interviu pentru Vanity Fair, McKay a dezvaluit ca cele mai dificile efecte speciale sunt cele la care aproape niciodata nu acordam atentie:

„Vreti sa stiti care este cea mai complicata scena pe care ati scris-o in primul sezon? Este o scena in care elful si piticul merg impreuna pe un hol. Trebuie sa filmezi totul de doua ori. Ajunge sa fie ca o problema SAT in care un hobbit si un pitic si un om si un elf pleaca fiecare dintr-o gara calatorind cu X mile pe ora. Cine va ajunge primul la Mount Doom? Deci va fi la milimetru, imitand exact aceleasi miscari, iar apoi cele doua lucruri se imbina si creeaza acest efect de persoana mai inalta si mai mica. Avem un grup de vrajitori adevarati care lucreaza la acest spectacol si care au venit cu un sac imens de trucuri prin care reusim sa tinem publicul in permanenta in suspans.”

Duo-ul de showrunners a dezvaluit, de asemenea, ca, in ciuda dragostei lor pentru locatiile din lumea reala si efectele practice, exista unele scene care pur si simplu nu pot fi puse la punct fara o utilizare intensa a CGI: Khazad-dГ»m, taramul subteran al piticilor, a trebuit sa fie construit pe o scena sonora, deoarece spelunca a sute de membri ai echipei de filmare pana la o locatie aflata sub un munte din Noua Zeelanda (care a fost ideea initiala) este mult mai periculoasa si mai costisitoare decat crearea unei scene sonore de la zero.

Indiferent daca ideea lui McKay si Payne de a amesteca tot felul de efecte a dat roade, am avut deja o privire pozitiva in teaser trailer. Dar, bineinteles, vom avea o perspectiva completa asupra modului in care a functionat totul doar atunci cand Prime Video va prezenta in premiera sezonul 1 al filmului Lord of the Rings: The Rings of Power in 2 septembrie. Vedeti trailerul teaser mai jos:

Coloana sonora a lui Michael Giacchino pentru „Rogue One” va fi lansata pe un vinil extins de Mondo

Setul va include peste o ora de muzica inedita din film.

Similar Posts