Realizatorii filmului „Texas Chainsaw Massacre” explica uciderile unice
Vinerea aceasta are loc premiera filmului Netflix Texas Chainsaw Massacre, al noualea episod din franciza si o continuare directa a clasicului film original din 1974 al lui Tobe Hooper.
Este de la sine inteles ca fanii genului horror au devenit desensibilizati la violenta macabra de pe ecran, iar daca aveti o slabiciune pentru a privi un criminal in serie cum ingramadeste cadavrele din ce in ce mai sus, atunci s-ar putea sa va fie din ce in ce mai greu sa va surprindeti cand vine vorba de morti unice si inventive pe ecran.
Cu toate acestea, Texas Chainsaw Massacre are literalmente zeci de ele, filmul nefiind cu siguranta pentru cei slabi de inima. Regizorul David Blue Garcia se afla abia la al doilea lungmetraj, dar producatorul si scenaristul Fede ГЃlvarez este mai mult decat familiarizat cu sangele, matele si sangele, dupa ce a regizat The Evil Dead remake si Don’t Breathe.
in timpul unui eveniment de presa recent gazduit de Netflix, We Got This Covered a avut ocazia sa-i intrebe pe Garcia si ГЃlvarez care este procesul lor de dezvoltare a unor expeditii pe care spectatorii nu le vor mai fi vazut niciodata, iar tu poti vedea ce au avut de spus regizorii mai jos.
Fede ГЃlvarez: Din punct de vedere al scrierii, multe dintre omorurile din film… uneori, unele dintre ele sunt pe pagina, iar altele… chiar si atunci cand David le ia de pe pagina, devine creativ si face ceva usor diferit pentru a le imbunatati, nu-i asa? Asa ca exista intotdeauna un fel de creatie constanta la acest nivel. in mare parte, pentru ca este o parte importanta a acestor filme, in special a celor de genul slashers ca acesta, iar uciderile pentru public sunt totul.
Cred ca vrei sa obtii acele lovituri originale din procesul de creatie. Iar acest lucru se aplica la multe lucruri pe care le facem, cand vine vorba de poveste. Cineva va ucide pe cineva, evident, si ajungi la o scena, cum ar fi… cand Leatherface va ucide pentru prima data. si probabil ca vei scrie zece crime. Scrii zece idei care iti vin in cap. si ceea ce facem noi, impreuna cu co-scenaristul meu Rodo [Sayagues] si cu [scenaristul] Chris Devlin, de asemenea; le scrii pe cele zece, apoi le stergi imediat.
Pentru ca acele zece sunt primele care ti-au venit in minte, asa ca sunt probabil derivate, le-ai mai vazut inainte, doar citezi ceva ce ai vazut in creierul tau intr-un alt film si incerci sa-ti amintesti fara sa-ti dai seama sa nu mai copiezi acest lucru. Asa ca incerci sa iei atitudine, iar apoi te incoltesti cu adevarat intr-un loc in care primesti toate aceste lovituri de piept, acum cum omoara el aceasta persoana?
Nu are o arma, nu apuca ceva, nu-i sparge capul, nu-i sparge ochii, si atunci ce ramane? si apoi se ajunge la ruperea incheieturii mainii, apoi osul care iese si apoi il ucide cu o aschie din propriul os. Dar trebuie sa muncesti cu adevarat, si cred ca despre asta este vorba.
Exista… As vrea sa fie ceva mai instinctiv, noi doar… Eu doar le gasesc si vin cu chestii misto, dar daca nu merge, chiar trebuie sa te pui intr-un loc in care ramai fara idei, pentru ca iti interzici sa le faci pe cele pe care le-ai vazut de un milion de ori. Asa ca incerci, nu? Nu reusesti tot timpul, dar macar ai incercat.
David Blue Garcia: Da, vreau sa spun ca scenariul era atat de plin de aceste ucideri creative. Adica, cea despre care vorbesti, in care ii rupe bratul si il ucide cu propriul os, era chiar acolo, pe pagina. Iar provocarea pentru mine este sa imi dau seama cum sa fac asta. si, din fericire, am avut o echipa de efecte speciale foarte buna care a venit cu aceste concepte si care ne-a ajutat sa realizam acest lucru. si apoi, bineinteles, scenariul lasa, de asemenea, mult loc pentru ca un regizor sa vina cu mai multe crime, mai ales scena masacrului din autobuz.
Pe care mi-o amintesc, scenariul era destul de liber in ceea ce priveste ceea ce se intampla acolo, pentru ca este atat de haotic. Asa ca a fost foarte amuzant sa schitam si sa facem scenarii pentru diferite crime potentiale. Am o pagina intreaga de crime pe care nu am reusit sa le facem, pentru ca nu ai suficient timp sa arati tot ce vrei sa arati, dar sunt multumit de cele pe care le-am filmat. si, stiti, cel mai important, trebuie sa spun ca preferatul meu este Dick Cheney, care este numit de Fede ГЃlvarez. si daca va uitati la film, veti sti despre care vorbesc.”
Daca abia asteptati sa vedeti oasele frante, violenta sangeroasa si nuantele fostului vicepresedinte, atunci nu uitati sa vedeti Texas Chainsaw Massacre atunci cand va ajunge pe Netflix vineri, 18 februarie.