A fost dezvaluita melodia tematica a lui Big Nate pentru serialul animat de la Paramount+.

A fost dezvaluita melodia tematica a lui Big Nate pentru serialul animat de la Paramount+.

Viitoarea serie de la Paramount+. Big Nate (adaptare dupa lunga franciza de benzi desenate si carti a autorului Lincoln Peirce) urmareste nazbatiile si aventurile protagonistului titular Nate Wright (dublat de Ben Giroux), un elev de clasa a sasea neastamparat si creativ care ar prefera sa stea cu prietenii sai, sa deseneze desene animate si sa cante la tobe in loc sa mearga la scoala (cine nu se poate identifica, nu-i asa?). Este, de asemenea, un glumet notoriu care ajunge frecvent in vizorul profesoarei sale de stiinte sociale, doamna Godfrey (Carolyn Hennesy), pentru diverse smecherii si, ca urmare, isi petrece de obicei mai mult decat putin timp in detentie. Spectacolul, care este produs de Mitch Watson si John Cohen, ii are in rolurile principale pe Dove Cameron, Rob Delaney, Arnie Pantoja, Charlie Schlatter, Kevin Michael Richardson, Daniel MK Cohen si Bryce Charles, si include o aparitie speciala a lui Jack Black. Collider prezinta in exclusivitate in premiera Big Nate inainte de premiera din 17 februarie a serialului pe Paramount+, iar voi o puteti asculta in playerul de mai sus.

La inceputul acestei saptamani, am avut, de asemenea, ocazia sa stam putin de vorba cu Watson si Cohen pentru a discuta despre lungul drum al acestei adaptari pana la lansare, despre ce au decis sa ia din originalul Big Nate pentru serialul de televiziune si ce tip de sunet au cautat intotdeauna cu tema muzicala, precum si daca au existat alte versiuni care au existat inainte de a se decide asupra produsului finit.

Collider: in ceea ce priveste acest serial si adaptarea acestor carti atat de indragite, a fost un drum lung pana in acest punct. Cum v-ati implicat amandoi in transformarea Big Nate intr-un serial si cand s-au asezat piesele la locul lor in ceea ce priveste realizarea in cele din urma a acestui lucru?

JOHN COHEN: Ei bine, voi interveni si eu. Am fost un mare fan al benzilor desenate si al cartilor lui Lincoln Peirce de ani de zile si am luat legatura cu el cu ceva timp in urma. Am stiut de la bun inceput ca Big Nate ar trebui sa fie un serial animat. Asta a fost foarte important. Am vrut, de asemenea, sa ne asiguram ca am gasit casa potrivita si partenerii potriviti pentru a-l realiza.

Ceea ce am descoperit la unii dintre cei cu care am vorbit este ca nu puteau sa si-l imagineze decat ca fiind live-action. Erau foarte entuziasmati, dar au spus: „Ar trebui sa fie ca si cum ar fi un film de actiune”. Jurnalul unui pusti neastamparatcare au fost realizate in live-action. Dar noi am simtit cu tarie ca acestea sunt personaje de desene animate, precum Simpsons sau Peanuts. Iar personajele noastre nu imbatranesc. Nate este mereu in clasa a sasea si au desenele cu o fizicalitate de desene animate. Asa ca atunci cand ne-am intalnit cu echipa de la Nickelodeon, Ramsey Naito, Nathan Schram, Claudia Spinelli si toti oamenii fantastici de acolo care ne-au prezentat lui Mitch, am stiut ca am gasit colaboratorii perfecti si casa potrivita pentru a face acest lucru.

MITCH WATSON: si m-am implicat atunci cand, asa cum spunea John, Ramsey Naito, care conduce Nickelodeon, o cunosc de multi, multi, multi ani. M-a contactat pentru ca a crezut ca personajul Nate ii aminteste de mine. Asa ca am spus: „Bine.” Mi-a facut cunostinta cu John, iar eu si John ne-am inteles bine. Cred ca apoi mi-au facut cunostinta cu Lincoln si am aflat care erau intentiile lui Lincoln si tot asa.

Cred ca marea cheie de bolta a fost ca problema pe care oamenii au avut-o in trecut cu adaptarea acestui personaj a fost ca multi oameni au citit la suprafata ca Nate este un ticalos. Cine vrea sa se uite la un serial despre un nesimtit? Iar eu nu am citit asa ceva. L-am citit ca pe un pusti usor nesigur care viseaza sa fie mai bun decat este, iar modul lui de a realiza acest lucru este sa fie clovnul clasei. Face farse, isi face prietenii sa rada, face lucruri si incearca sa atinga acest nivel de grozavitate care este o fantezie in mintea lui, unde ar trebui sa fie. Cand il intalnim in episodul pilot si apoi in restul serialului, nu a ajuns inca acolo, dar se indreapta in acea directie. Asa ca acesta este, de fapt, arcul sau de actiune in serial. Poate pentru ca m-am identificat cu personajul si pentru ca am fost un pic asa in scoala generala, a fost perfect logic pentru mine. Asa ca, atunci cand am discutat cu Lincoln si John si mi-au auzit punctul meu de vedere, ne-am inteles.

Apoi a devenit cu adevarat, cum aratam asta unui public? in episodul pilot, acest lucru a fost realizat prin crearea personajului Bentley Carter, care este cu adevarat o persoana ingrozitoare. Asa ca, atunci cand vezi pe cineva cu adevarat ingrozitor impotriva lui Nate, iti dai seama: „Oh, Nate nu e chiar atat de rau. Nate nu este nici pe departe atat de nebun”. Asa ca asta ne-a permis sa aratam laturile mai vulnerabile ale lui Nate. Apoi am creat personajul lui Brad Gunter, interpretat de Jack Black, care este spiritul ciudat al lui Nate. Nate sta pe toaleta si vorbeste cu ceea ce ar putea fi sau nu o fantezie despre cine vrea sa fie si despre cum nu credea ca va fi atat de greu, iar spiritul sau ii spune, practic, sa nu stea cu capul plecat si sa mearga inainte. Cred ca orice copil de aceasta varsta, sau chiar mai sus, chiar si adultii, vrei sa il incurajezi pe acel copil. Vrei sa-l incurajezi, indiferent de faptul ca e un scandalagiu. Vrei sa tii cu un copil care viseaza sa fie ceva mai bun decat ceea ce este, iar aceasta a fost cheia, acesta a fost motorul pe care l-am gasit si care ne-a ajutat sa facem acest serial.

Cate dintre episoade sunt inspirate din povesti existente? Sau ati vrut sa folositi unele dintre aceste povesti cunoscute ca o trambulina pentru a introduce lucruri noi pe care fanii nu le cunosc?

WATSON: Cu exceptia unui episod care se va intampla mai tarziu, nu am preluat niciun episod din carti. Scopul meu, in adaptarea IP, nu este atat de mult sa fac o copie fidela a cartilor, ci sa iau cumva tonul, vibratia si patina sau cum vreti sa le numiti din carti si sa le transpun intr-un serial de televiziune, astfel incat, atunci cand te uiti la serial, sa fie povesti diferite, dar sa se simta in continuare ca in carti. Este un exercitiu de echilibru dificil, dar acesta este scopul. Modul in care am realizat acest lucru este ca nu am schimbat prea mult personajele. Le-am adaugat ceva, dar personalitatile lor generale sunt aceleasi ca in carti. Facand acest lucru, am putea sa ii bagam in alte povesti care sunt mult, mult mai mari.

Lincoln a fost un partener total in acest proiect inca din prima zi si mi-a spus odata ca in carti… nu vezi lumea in carti, ci doar mici imagini. Asa ca ne-a dat acest mic sablon, iar treaba noastra a fost sa il completam. Treaba noastra era sa coloram intre randuri si chestii de genul asta, ceea ce este un mod destul de bun de a privi lucrurile. Pentru ca ne-a dat libertatea de a ne crea propriile povesti, dar pastrand integritatea cartilor sale.

COHEN: Am vrut cu adevarat sa ramanem foarte fideli creatiei sale, iar personajele care au trait timp de 31 de ani din benzile desenate au fost atat de bine definite si atat de bine conturate, incat ne-am uitat la toate lucrarile lui Lincoln si am petrecut ore intregi studiindu-le ca baza pentru tot ce a fost construit pe baza lor in serial. Ceea ce a fost interesant este ca Lincoln insusi a participat la crearea tuturor episoadelor. A scris in fiecare episod. Asa ca a-l avea ca si colaborator in serial este ceva ce am sperat sa avem, si suntem atat de norocosi si recunoscatori ca am reusit.

WATSON: inca de la inceput, aceasta a fost intentia noastra. Nu am vrut sa fie unul dintre acele lucruri in care sa spui: „Oh, da, ati creat cartile, acum plecati. Nu mai vrem sa avem de-a face cu voi”. Atitudinea noastra a fost: „Vrem sa va implicam cat de mult puteti fi implicati”. Lincoln a venit in salile noastre de scris. Directorul nostru artistic, David Skelly, a mers pana la capatul pamantului pentru a se asigura ca, desi este un spectacol CG, acesta este reprezentativ pentru ceea ce a facut Lincoln. Asa ca a facut parte din spectacol la fel de mult ca orice alt membru al echipei.

Din moment ce lansam cantecul principal, am vrut sa va intreb despre el in mod special. Au existat si alte versiuni ale cantecului care au fost luate in considerare sau a fost intotdeauna cazul sa o auziti pe aceasta si sa spuneti: „Nu, aceasta este cea potrivita”?

WATSON: Au fost scrise trei versiuni diferite ale melodiei principale. Una a fost complet diferita. Cea care a ajuns de fapt la final am scris-o impreuna cu compozitorul nostru, Fred Wiedmann. si apoi a existat o versiune diferita, pe care am scris-o cu un alt compozitor, care era putin mai rap sau hip hop. Nu a fost chiar asa cum trebuie. Cand Freddy si cu mine am discutat despre muzica spectacolului, am spus: „Trebuie sa aiba un aer de trupa de garaj”. Adica, am folosit compuneri ca MC5 sau trupele punk mai vechi. Asa ca skater punk este o compunere buna. Green Day, evident. Dar toate acestea au fost sablonul, iar apoi s-a reflectat destul de mult in cantecul tematic. Daca asculti muzica serialului, este mai degraba o combinatie intre Ennio Morricone si Ennio Morricone, aceste doua tipuri de lucruri. Pentru ca am vrut ca muzica din serial sa aiba un aer mai mult, foarte eroic, dar sa fie totusi rea si murdara. Piesa tematica in sine este puternic influentata de MC5, Green Day, The Clash, Iggy Pop de la inceputuri, genul acesta de lucruri.

COHEN: Cred ca, de asemenea, cu implicarea lui Jack Black in spectacolul nostru, exista un pic de Jack Black in el si Tenacious D. Este, de asemenea, un cantec care imi ramane in minte zile intregi si zile intregi, si pe care il iubesc la nebunie. Cred ca acesta este intotdeauna un semn bun pentru un cantec tematic grozav. Este o melodie memorabila si ma trezesc fredonand-o si cantand-o tot timpul.

WATSON: Am scris o multime de cantece originale – cineva mi-a aratat numaratoarea, 22 de cantece originale doar pentru primul sezon. Deci sunt o multime de cantece. Exista, de asemenea, o multime de muzica in cadrul serialului in sine din anii ’80 si ’90, picaturi de ac pe care le-am ales in mod special pentru a da aceasta nostalgie ciudata, dar pentru a adauga vibratie. si am fost destul de norocosi sa obtinem cateva cantece destul de cunoscute, care cred ca oamenii vor fi socati cand le vor auzi. Exista unul in episodul pilot, evident. Dar da, muzica a fost o parte importanta a serialului.

Marele Nate are premiera pe 17 februarie la Paramount+.

Cum sa urmariti „Inventand-o pe Anna”: Unde se difuzeaza, detalii despre episoade si multe altele

Iata cum puteti viziona miniseria cu crime reale realizata de Shonda Rhimes.

Similar Posts